torsdag den 2. august 2018

Under en usynlighedskappe sniger jeg mig ud af historien, flakser basker frigør mig fra klæbrige dannelsesdiskurser og antagelser med lukkede tilknappede stamceller. Hvor er jord og luft, op og frem
lyd penetrere forsigtigt blod og lymfer, sammentrækker frit flydende ord, lader til skarpe skud fra Omvendtsslev, i det du dukker dig og undgår at ramme Utopia i sin faste form. Alligevel følger jeg  strømmen af modladning og flytter mig i rekylens turbulens (Wik: I strømningsmekanik (hydrodynamik og aerodynamik) er turbulens eller turbulent strømning et strømningsområde karakteriseret ved lav bevægelsesmængdediffusion, høj bevægelsesmængdekonvektion - og tryk- og hastighedsvariationer over tid. Strømning, som ikke er turbulent, kaldes laminar strømning. Turbulens kommer til udtryk, ved at partikler spredes hurtigt og kaotisk)

indre skyklapper må hvile nu, pakkes med vintertøjet og gemmes i kælderen så farverne får lov til at gro i spandefulde af nuancer og jeg eksploderer med jer. I det øjeblik berøres vores sammenfiltrede hår af grisebørster, en bevægelse sættes i gang som antyder modskridt og fremvækst.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar